D'Jarak bersama Pancing.net - Hari terakhir

Tuesday, May 3, 2011 7:27 PM Posted by en_naz

Cuaca yang cantik dan saya bersama gerut2..



rakan2 sedang bersantai sambil menunggu tarikan dari bawah


Ewak@organizer menyediakan jemput2 udang..mmg sedap


ottai sedang siang ikan utk lauk malam dan aizat bersama gerut2



Masakan ewak memang sedap.. kari india senangin dan gerut2


Kari yang nyaris buat saya muntah kekenyangan..hehe


aizat dan ikan yang meragut jorannya..


saya bergambar dengan kurau untuk kenangan..


Antara hasil 3 hari 2 malam sebanyak 6 tong..


Duri je dah 3 tong..


Bergambar kenangan sebelum mengeteh dan pulang..


Assalamualaikum,

Terlebih dahulu saya mengucapkan terima kasih kepada rakan2 yang sudi membaca setiap pengalaman yang masih junior ditengah laut yang terbentang luas.. Lihat gambar2 yang sempat saya update dan storynya sedang diproses.. maklum la sibuk sikit ;)




0 Response to "D'Jarak bersama Pancing.net - Hari terakhir"

Post a Comment